10 dagar kvar

Nu jävlar. Nu är det 10 dagar kvar tills studenten! 7 dagar kvar om man räknar bort helgen. Det är ingenting. Sen ärä det ingen mer skola för min del. Satt och funderade på det igår. Vad i hela friden ska jag hitta på efter skolan? Jobba såklart, men var då? Måste ju få en heltidstjänst någonstans. Knepigt.

Hur som haver fick jag ångest i morse och stannade hemma. Sämst, jag vet. Ska se om det känns bättre snart så jag kan kila iväg till skolan ändå.

Kan säga att skolbalen var sjukt rolig också. Alla var jätte jätte fina och maten var jätte jätte god. Och baren var billig hihi! Efter balen gick alla ner till Station såklart. Till och med lärarna var med och festade. Och gissa om de kunde festa? Riktiga partydjur skulle jag vilja påstå! Ingen dansade så mycket som vår mentor :) Hejja Cho!

Well well. det som händer i veckan är att jag måste köpa in det sista till min mottagning, städa hela lägenheten, städa lokalen för mottagning, eventuellt färga och slinga håret :O Lite så. Men det är skönt att ha saker att göra.


Ska ta och göra det sista med plugget nu, sen träffa Dellhoe kanske.

Hajjdo!






PS. Håll tummarna för att min lille bil går igenom besiktningen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback