Feber?

Varför har jag feber som kommer och går hela tiden? Mycket jobbigt är det iallafall.

Kom precis hem efter en lekdag med Della och Alexian. Det shoppades bebiskläder och käkades på donken. Mycket trevlig dag om vi räknar bort alla människor, huvudverk, feber (?) och det mindre bra utbudet på bebiskläderna. Kanske låter som en hemsk dag, men den var mysig ändå. Nu ska jag vänta på att min vän alvedonen gör sin verkan så jag kan plugga bort den sista uppgiften jag har. Sen ska jag nog hämta Dennis och Jennifer på jobbet.

Skulle vlija städa också. Bli klar med det jag påbörjade. Och kanske be om hjälp med planeringen av min student mottagning. Känns lagom stressigt just nu. Men som sagt, 10 dagar kvar nu. Ett år sent, men what the fuck?


Najj, nu ska jag vila lite.

Tjipp!


Ja, be om hjälp! Det tycker jag är en jättebra idé. Jag kan följa med dig och hjälpa dig när Timpa slutat jobbet. Men det vet du ju...

2008-05-26 // 17:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback