Growing up

Solen skiner och jag är fortfarande inte bra. Febern börjar lugna ner sig (thank god) men halsen är hur risig som helst. Ångest? Ja. Missar det sista i skolan tack vare detta. Men det är iallafall en vecka kvar nu. Det är sjukt! Känns som om det var igår man satt på Vikingaskolan med tjejerna och lekte med de långhåriga trollen och allt var det var. Haha och nu är det en vecka kvar i skolan för min del. Tänk då på att jag gått ett år extra :O helt galet. Sen är det bara att bege sig ut i "vuxenlivet" och jobba. Vilket jag redan gjort i flera år nu men iaf :) Tror inte att jag kommer hålla på med servering på heltid efter skolan. Det är aldelles för tungt och stressigt. Deltid/extra kan jag tänka mig, men inte mer. Vi får se vad fröken Jessica hittar på efter skolan.

Måste försöka åla mig ner till jobbet snart. Ingen av tjejerna kunde täcka upp för mig idag så det finns inte så mkt val. Well well.

Later



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback