IT'S MINE!

Jag fick den! Kommer vaa snyggast i stan hihi. Ska nog börja buda lite oftare, ganska spännande :) 335 kr fick jag den för. Så det blev billigare än vad jag räknat med. Men klänningen är min. Nu är jag gladast i stan.

Hittade även en tuff t-shirt som della skickade bild på förut, som vi inte hittade någonstans. Den här;



Hittade den på en engelsk webshop.  Det är en svart katt som heter Killer :) Jag har en Killer hemma. Ska kolla ekonomin och eventuellt klicka hem den. Har ju en slant över i budgeten hoppas jag.


Så Jenni, jag har fastat!


» jenni

internetshopping...

it gets us all...

;-p

2008-05-17 // 00:15:00

HAHAHHA YES! Fan va bra!



Ja, jag fastnade för länge sen. Nu behöver jag inget speciellt längre men jag brukar ändå gå in och titta. JAG ÄR SÅ BEROENDE!

2008-05-17 // 11:34:39
» jenni

nu är det bara en tidsfråga innan du inser hur överlägset Ebay är :-D

Du får faktiskt komma över på fika snart unge!

Träffa Diesel och leka med Liten såklart!

2008-05-17 // 12:02:47

Vi träffades ju en snabbis idag :)

2008-05-17 // 15:16:32
» jenni

men träffade du liten eller Diesel?

Nej minsann!

Stressiga unge! ;-p

2008-05-17 // 21:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback