Ny vecka.

Hej och hå. Nu är det en ny vecka igen. Tiden springer iväg känns det som. Och gissa om jag har haft en kanon helg? Självklart! Har nästan brännt mig i solen lite också :) Måste börja bygga på bränna nu tills studenten. På tal om det så sitter jag och skriver inbjudningar och planerar lite inköp och så. Det blir mycket att hålla  reda på. Men jag ska försöka att inte missa något haha.

Sen idag så ska jag plugga inför det stora provet i Dryckeskunskap. Måste fixa det om jaf ska få betyg :/ Så det ska jag syssla med resten av dagen iaf. Och resterande vecka ska jag jobba och plugga så mycket jag bara kan. Måste hinna träna lite därimellan också. Men det blir nog bra!

Well well, ska se om det är lite lillvarmt i solen idag. Kanske kan plugga ute? MYS!

Tjipp!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback