Pläh!

Usch. Jag har legat i feber sedan måndags eftermiddag/kväll. Sov hela tisdagen i princip och har haft jätte ont i halsen. Hatar verkligen att vara sjuk, så Dennis fick köra hem mig till mamma så jag fick bli lite ompysslad :) Imorse mådde jag snäppet bättre så jag kunde stå på benen och hoppa i ett varmt skönt bad också. Sen har det pendlat lite upp och enr under dagen med febern, men det är mycket bättre nu. Har dock jätte ont i halsen fortfarande.

Men jag lyckades stappta iväg till Willy's för att handla in bland de sista sakerna för mottagningen. Kunde inte köpa salladsgrejer bara, det skulle ju ruttna på 8 dagar :/ Få hinna med det en annan dag. Men som sagt, nu är det inte långt kvar. Är lite orolig över min klänning? Var håller den hus? Kommer den inte i morgon kommer jag gråta blod. Och om den inte kommer alls så ska jag peronligen åka ner till säljaren och skälla så det skriker om det!

Så snälla klänningen, kom i morgon tack!

Ska pyssla om hemmet lite nu, för ovanlighetens skull ^^

Tudeloo


Annars har jag några klänningar i lager :) Köpte ju en cremevit klänning till mig i England som är skitsnygg, men den kanske är lite stor på dig.

2008-05-29 // 08:35:08

:) Gulle dig! Dennis sa att avin kan ta någon dag längre, så den borde komma idag. Annars dödar jag människan personligen

2008-05-29 // 08:47:48
» jenni

klart den kommer!

det är obligatoriskt att saker dröjer såhär när man har ngt viktigt på gång. det är som om universum måste ge en magsår eller nåt =)

2008-05-29 // 09:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback