Planering

God morgon. Sitter och väntar på att Dennis ska bli klar så jag kan lämna han på jobbet. Jag behöver bilen idag för att köra hem all glass jag får ta hem! Wiiiie! Eftersom vi måste köpa in årets nyheter av GB så få r vi dela på all glass som fanns kvar, och det var massor kan jag meddela. Så om ni vill ha lite glass, skrik till :)

Den här veckan händer det inte så himla mycket. Eller nu ljög jag! Kom på att min studentskiva är i morgon. Ska bli ganska kul faktiskt. Plus att Dellhoe kommer hem ikväll och ska med ut och festa i morgon. Så det kommer nog vara det roligaste på hela skivan! Sen kanske jag ska jobba till helgen, men det är inte säkert. Måste sätat mig och råplugga och planera min studentmottagning och allt. Skicka ut inbjudan och so on. Börja planera inköp och allt vad det hör till. Ska bli kul att planera själv, men lite stressigt tror jag.

Har även kommit fram till att jag inte ska leta ny häst förens efter skolan. Jag känner mig själv och vet att om solen skiner så åker jag hellre till stallet än går till skolan. Jag har inte råd att missa mer nu. Och då menar jag det, bokstavligen. Så de här 3-4 veckorna som är kvar måste jag ligga i och pallra mig iväg. Inga ursäkter.

Nej nu ska vi ta och åka så jag hinner till jobbet innan skolan. Ha en trevlig dag :)

Tjingeling!


HIHIHIH! Jag ser fram emot det som ett svin, faktiskt. Ska bli sa kul att fa vara ute och ha ruuligt. Ser inte fram emot saknaden av Alexian, men pappa och son maste ocksa fa ha egentid.

2008-05-07 // 15:34:38

Det kommer gå så bra, han är ju snart stooor kille :) och vi kommer ha the time of our life!

2008-05-07 // 22:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback