Torsdag

Hej hopp. Sitter och är lite smånervös. Jag har nämligen mitt praktiska prov i servering idag. Så det kommer vara massa gäster och massa folk som går runt och dömmer. Men jag fixar det. jag kan det här, jag är professionell!

Sen så har jag fått bita i det sura äpplet med. Betygen sätts redan nästa vecka så nu blir det att sitta uppe 24/7 med plugg för att få slutbetyg. Så det blir massa kaffe kaffe kaffe. Men snart är det slut!

Och sen i sommar ska jag jobba och vara lite ledig. Kommer jobba 7 dagar i rad, sen ledig 7 dagar osv. Ska försöka åka massa till landet och bara vara och bli solbränd och snygg :)

Nej nu ska jag ha en mental serveringsgång och sedan plugga och hinna stryka kläderna.

Wish me luck!


Läste ett asbra ordspråk igår som passar galant in på dig och ditt pluggande:

"Det är bara om man börjar, som det omöjliga kan bli möjligt."



Du grejar det här. BIT IHOP OCH KÖR! Du äger, ffs!

2008-05-15 // 12:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback