Soon, very soon..!

Så... Torsdag idag. Försovit mig till skolan vilket är ångest och jag behöver vara på serveringen. Vet inte varför jag har så svårt att komma upp? Ska försöka lägga mig mycket mycket tidigare om kvällarna nu. Se om det funkar. Jag menar, på studenten ska jag upp 05:00 för att ha champagnefrukost 07:00 och vara i skolan 08:00. Det går ju inte att missa haha.

De senaste dagarna har jag inet gjort så mycket mer än att plugga och jobba. Betygen sätts ju i morgon så idag är sista dagen för pluggandet. Woho! Det jag har kvar att göra är att:

* Läsa "entimmesboken" på 70 sidor
* Hitta ett stort motiv i boken, lyfta och beskriva hur det motivet behandlas, tex rättfärdighet, rätt och fel.
* Skriva en kort jämförelse till litteraturanalyserna jag gjorde igår (kommer gå snabbt)
* Skriva dokumentäranalys om självmordsbombare, minst en A4-sida

And then.. no more!



Ska bli skönt att lämna in allt idag. Och för att fira detta sen så är det ju vårbal i morgon :0 Leeskit. Men jag har hittat en snygg klänning i Helenas garderob som jag ska låna. Kommer nog bli asfint.

Ska även fortsätta storstäda idag. Vände upp och ner på sovrummet igår och röjde upp lite snabbt. Sassa dampade loss i badrummet hon. Så nu är det bara köket och TV-rummet kvar som ska bli rengjorda.

Nej nu ska jag ta och läsa lite.



Bajj




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback