Är huvudet dumt, får kroppen lida.

Hej hej.

Ligger i sängen och mår sisådär. Var ute en sväng igår med Zabine och Helena. Skulle bara bli ett par öl typ. Hum...

Anyways, vet ni vad jag och Dennis köpte igår? :) Jo, vi köpte en 47 tums platt tv. Vårt vardagsrum är snart fulländat. En ny fin tv bänk behövs och så lite fina tapeter. Voila!

Jag vill verkligen bara köpa loss lägenheten, jobba ihop en massa pengar och påbörja renoveringen. Men det får ta den tid det tar.

Well, well, ska vila en stund till för att sedan hoppa i duschen, fixa mig och åka och jobba. Ska bli kul :)

Slutar någon gång ikväll eller inatt. Hörs kanske då. Hoppas ni får en superbra dag! Slänger in lite bilder från när Kim och Melina var över på en fika. Så får ni även en sneakpeak på soffan och bordet. Lovely!



Katterna var lite spännande, lite läskiga :)



Sleeping beauty.



» jenni

Hahaha ja. men fan. jag är aldrig nöjd =(

nu vill jag vara uberblond så ska jag påbörja mitt personliga projekt att bli schnygg igen och vara en blond rocker haha

2008-11-15 // 14:45:16
» kim

gullepluttar allihopa! till och med mitt ansikte som sticker fram i hörnet! ;D

2008-11-16 // 11:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback