Bu.

Så var det en nt vecka igen. Helt sjukt vad tiden går fort. Ursäkta för dålig uppdatering. Smått galen helg, gav inte så mycket tid till att sitta vid datorn.

Det var så kul  att träffa Jenniför igen! Synd att jag som sagt jobbade bara. Men vi hann lek alite iaf. Kändes jätte konstigt när jag lämnade henne vid terminalen igen :/ Men vet du vad Jenniför? Vi ses snart igen!

Jobbet på Häringe slott gick bra. Tack gode gud för att alla är lite vimsiga och hittar lika dåligt som den nya personalen, då dom har nytt kök och allt precis. Så jag hoppade in mitt i smeten typ, stod som ett frågetecken en stund. Sen kom jag på mig själv; Varför står jag bara här? Spring Jessica. Rör på dig, letaq dig fram. Visa at du är självständig och kan jobba själv! Så jag hoppade in, tog det ena rummet som 1:e servis Linda knappt hann med. Och jävlar vad grym jag är haha! Det gick så jäkla bra, med tanke på attjag inte hann få en enda rundvisning, ingenting. Och vet ni? Jag fick skriva på papper på en gång! Fick en helt okej lön också (för att vara restaurangavtal). Ska se till att få jobba så mycket som helst också bara!

Lite läskigt är det där dock. Slott, gamla tavlor, riddar rustningar och en massa grejer. Det sägs ju spöka också? Så länge dom är snälla och håller sig borta från mig så är jag nöjd.

Idag står Ikea på schemat. Om inget oväntat dyker upp såklart. Ska kolla och köpa en massa grejer :) Och måäla om ska vi snart också göra. Dennis hann inte göra det här om dagen.


Nej nu sitter jag mest och tuggar luft.

Hejs!


» jenni

hellooo stranger!

hoppas ni hade kul på ikea!

e nyfiken på hur ni fixat hemma juhe!

har du glömt oss...?

snyft



kramen!

2008-11-10 // 18:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback