Fredag :)

Fredag idag. Jobbade igår, därav noll uppdatering. Jag trivs verkligen ute på Häringe slott. Alla är jätte jätte snälla och det är typ skitkul där! Men som sagt, leeskigt när det blir mörkt.. Men men fick mitt eget passerkort igår, trodde inte extra personalen hade sånt? Plus att jag jobbar 5 dagar i n'sta vecka, varav lördagen blir långpanna. Alltså 12 timmars pass. Kommer vara sten död på söndag :)

Är ledig idag, men ändå inte. Har lite saker att fixa, plus att jag ska hjälpa Helena och Dennis idag med. Så jag kommer kunna blogga mer under dagen, woho!

Nu är det dags för en omelett och sen snabbdusch. Möta Helena i Västerhaninge kvart över nio.


Hejsvej!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback