Jag blir så trött

Jag blir snart galen.. Och sjukt trött på folk som är oseriösa och bara driver med en! Skulle ju vara intervju idag med, och vad händer? Jo jag kommer dit, personen i fråga var tydligen på möte (?), jag får en kaffe, sätter mig och väntar. Och väntar. Och väntar lite till. Sen blir jag irriterad på att sitta i Högdalens centrum och titta på läskiga människor, alkisar och luffare över lag. Det var precis det jag såg. Så jag ber om nummret till personen jag skulel möta, ringer upp och han svarar för det första sjukt otrevligt.
"Jessica vem?!"
"Jo vi skulle ha träffats för en halvtimme sen?"
"Eeh.. hum... Okej.. Oj, det måste jag  ha glömt... hmm..."

What the flying fuck? Jaja, gick in och tackade tjejerna för kaffet, passade även på att fråga om de hade haft många som provjobbat, jo en till två om dagen sen i måndags. Känns det seriöst? Nej inte för fem öre. Fick känslan av att det var precis samma spel som det jag precis krigat mig igenom. SUCK! Tack för att det finns idioter som ger en hopp om livet och chanser till arbete, som sedan bara skiter på en., TACK! Men sånna idioter måste det ju också finnas plats för här i livet?

Hur som, känner mig lagom sur igen. Men jag blir lite gladare av att jag var ju på intervju igår på Häringe slott. Tacka vet jag för seriösa människor. Två timmar efter intervjun så ringer hon och undrar om jag kunde jobba lördag. Självklart! Så jag ska ge gärnet, visa framfötterna och mina kunskaper och fixa massa jobb där. Kommer bli extraanställd för kvällar och helger visseligen om det nu blir något, men Jerry (Dennis kusin som jobbar där) sa att om man vill jobba så får man jobba hur mycket man vill. Känns ju bra det med.

En till kul sak är att min lilla JENNIFÖR kommer hem till Sverige på lördag med! Fyfan vad jag saknar henne!


Nej nu ska jag fortsätta med uppdrag städning.


» Tracy

Hej jessica :)

Kul att du ska börja jobba på häringe, jobbar också där :) Kanske se på lördag..

2008-11-06 // 17:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback