Jag känner mig rock n roll

Hej hopp.

I morse, klockan 20 över 6 för att vara exakt hämtade jag Jenniför! AH det är så kul att träffa henne igen! Hihi hon pratar med en jättelustig dialekt. Satt hemma hos hennes mamma ett par timmar och pratade en massa innnan jag och Izza åkte hem igen. Gick och la mig vid 9 och vaknade för en stund sedan. Kan lägga till att jag inte kom i säng för ens vid 2, och gick upp halv 6 :/ Så nu ska jag svepa en massa kaffe och göra mig i ordning för att jobba på Häringe slott. Har fått reda på att jag känner iaf 2 st tjejer som serverar där. Det är Tracy och Amanda. Så det är jätteskönt, slipper man känna sig ensam och så.

Sen inatt när jag slutat, vid 01:00 ska jag åka hem och parta vidare med Jennifer och alla tjejerna. Ska bli jätte kul.


Nej nu måste jag göra mig redo och vakna till liv. Ska även diskutera lite med mitt hjärta som ska måla om idag :) Kommer bli asbra, och den hemska blåa väggen ska förintas! Woho!


» Kim

Vad spännande! jag vill också måla om! Du får visa mig seen! :) och hemlisen i vardagsrummet

2008-11-08 // 14:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback