Legend, legendary.

Skulle ju iväg med tjejerna igår. Tror ni det blev något för min del? Nej! Utan jag låg hemma med magsmärtor så j ag hötll på att kräkas. Anni kom förbi med en stor fanta och en bigmac till mig som tröst :) Så idag lär jag väl få höra vad jag missade? Men är man tjej så är man. Då kan det sluta som det gjorde för min del. Har småont idag med, men inte alls lika farligt som igår.

Senare idag ska jag halka ut på vägarna och åka till stallarna. Jessica ska rida Jojje och jag ska rida Raddan (båda har fått nya skor woho). Men efter det vet jag inte riktigt vad som händer.

Veckan blir väl sammalika som den här; söka jobb, ha ångest, söka mer jobb och fixa en massa pappper. Måste städa och tvätta ågon dag också. Kul. Jätte kul.


Nej nu ska jag ta och vila lite.


Hihi roligaste introt någonsin! Speciellt de första meningarna.

LEGENDARY LEGEND!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback