Lördag

God dag. För mig är det nästan lite god morgon. Jag, Dessan och Jessica bestämde oss för att gå på Oleary's igår och det blev nog en shot för mycket. Bokstavligen. Känner mig sådär mittemellanlåg liksom. Jag tror att om jag hade struntat i den skulle jag nog må prima idag :)


Ikväll ska jag, Dessan och mickis laga god middag hos Dess, sen ska vi iväg på årets party (sägs det). Gästlista, billig bar och så. I ett industriområde haha! Men det blir nog sjukt roligt. Lille Dennis åkte med Highride ner till Vimmerby där dom har en spelning ikväll. Vill ni läsa en kul artikel om sånagren P - kolla här! Haha det är bara han som kan säga och göra sånna saker i rättegångar :)



Ska hinna förbi stallet innan ikväll också,, ta en tur med Raddan.


Nä, nu orkar jag inte skriva mer.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback