Natti natt

I morgon är det rätt proppat på schemat. Lämna in bil för byte av bromsskivor, byte till vinterdäck, tvätta bilen, klippa mig plus färga håret, fixa naglarna, hämta bilen, skicka in en massa papper så man får lite pengar att klara sig på, eventuellt ut och ta ett par öl med Dennis, Peter och Izza. Någonstans ska jag försöka hinna tvätta. Högen på golvet börjar likna ett mindre berg. Känns inte okej. Men det är iallafall vad jag kommer flänga runt med i morgon.

Har haft en bra dag idag. Fikat med Kim och Melina (gölliga bilder kommer sen), ätit första lussebullen, svängt förbi stallet, shoppat småsaker som nya ridvantar (dom är typ bäst :), lekt med Dennis, Peter, Izza och Heaven. Kört Izza till jobbet, snurrat runt i stan för att hitta ut. Haha min gps fick typ damp och tyckte att jag skulel åka runt i en cirkel. Men tillslut kom jag hem och nu ska jag mysa ner med Dennis och gosa loss.

Och för Guds skull INTE glömma att mata katterna innan!!

God natt!


sv: det är ju så himla gott! :)

2008-11-12 // 10:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback