Nu är vi på gång

Hej hopp.

Kom nyss hem från hästarna. Carinas bil har skruttat ihop så hon kommer ingenstans. Tur som är så finns ju lilla jag till undsättning :) Har mockat och fixat hos båda två nu på morgonen, plus att jag tog morgonfodringen och utsläppet hos Raddan. Så nu är jag igång och det känns skönt. Ska fortsätta fixa här hemma. Jag och Dennis har fått en sjukt bra plan för vad vi ska hitta på med den tomma väggen i vardagsrummet. Det kommer bli så jääkla galet snyggt! Så igår var Dennis iväg och köpte en dekoration, ska man kalla det så? En sak, en pryl, en manick som kommer fylla ut tomheten, se snygg ut och bli lite förvaringsaktig för diverse godsaker :) Spännande va? Hihi. När vi är klara så ska jag ta kort så får ni se. Sen så ska vi hämta vårt nya soffbord inne i stan. Det är lite udda, men ocskå jättefint. Vi vill inte ha allt som alla andra, men jag vill inte ha för udda och konstiga saker heller.

Senare idag ska Kim eventuellt komma förbi på en fika. Så hon kommer nog undra vad den där prylen gör där haha. Ska försöka komma iväg och tvätta bilen snart också. Den är så smutsig (igen) så man får skämmas. Inte okej.

Jenniför kommer på lördag!!! IIIH!


» jenni

JAG ÄR NYFIKEN!!!!

2008-11-06 // 11:53:45

Ja det gör jag!! :) Saknar dig som fan Söt!!!

2008-11-06 // 16:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback