Ny vecka, nya tag

God morgon. Sitter och äter frukost. Behövs en rejäl en, då en ny fartfylld dag snart ska börja. Har en massa, massa som ska hinnas med. Ska fixa en massa papper, leta rätt på massa folk, leta rätt på mina löner (!), köra lite ärenden till L. Sen måste jag hem och storstäda, för det ser ut som fan här. Måste även stooortvätta. Hela vår walkincloset består av massa sopsäckar med tvätt. använder mer än vad jag hinner tvätta upp... Fattar inte hur det går till dock. Jag får skylla allt på Dennis :)

Jag ska också leta rätt på en billig glasputsare. Haha nu när solen ligger på så ser man knappt ut. Tjejen som bodde här innan skulle väl snabbtorka dom åt oss med en trasa och lite medel. Vi kan se var exakt hon dragit trasan. Not that nice.

Nej nu hinner jag faktiskt inte skriva mer, måste susa iväg.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback