Och så dagens uppdatering.

Gissa vem som är tröttast i Sverige idag? Jessica Ekholm är rätta svaret. Var inte hemma förens efter halv 2 inatt. Började som sagt jobba 11, och var klar 00:15 typ. Gah! Så skulle jag köra vår diskare till Västerhaninge där han skulle ta tåget någonstans. Men vad händer? Jo, missade sista tåget precis nör vi kom fram,så snäll som jag är körde jag han till Farsta så han slapp sova på perrongen. Gick upp vid 8 i morse för att hinna fixa naglarna och hästen. Naglarna blev fransk som alltid, men med ett tunt rött glitterstreck precis under det vita på tipparna. Lite juligt sådär inför julborden hihi. Men naglarna i sig blev inte alls lika fina som vanligt. Ser lite "kladdiga" ut... Ska nog tillbaka i morgon och fixa det.

Idag jobbar jag från 15 till 01. Men eftersom julborden kommer dra igång i morgon blir jag nog kvar halva natten och fixar det sista. Så jag hatr laddat med Redbull kan ni hajja :)

Känns lite tråkigt med allt annars just nu. Hinner liksom inte med något. Bara jobb, jobb och mer jobb. Fast vem är jag att klaga? Jag vill ju jobba, men kanske inte såhär hysteriskt mycket. Och så får jag glädja mig åt att det bara 'är december ut, januari blir lugn. Och om jag jobbar ihjäl mig nu så kan jag åka till Spanien över nyår. WOHO!

Men om någon där ute har något bra tips, förutom Redbull som gör att man orkar hålla igång, skriv en rad så skulle jag bli apglad. Nu ska jag bita ihop, sminka mig sen åka.


P.s JAG ÄR INTE BITTER :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback