Stupid?

God kväll.

Ville bara slänga in en rad om att jag inte är så korkad som jag kanske lät i det tidigare inlägget. Blev bara så knasigt i huvudet när jag tänkte på det så mycket. :) Och ja, jag kan allt det där med celcius och farenheit. Men ibland hakar jag upp mig på saker som efter mycket funderingar blir tokigt.

Ett exempel är när jag hänger upp mig på ord. Jag upprepar det gång på gång, och för varje gång man säger det så låter det konstigasre och konstiigare. Mjölk är ett sådant ord. Mjölk. Mjölk. Tänk det ett par gånger, säg det högt ett par gånger. Visst låter det jätte konstigt tillslut? Fast på den biten kanse det bara är jag som är knäpp?

Well well. Min dag har varit helt vanlig. Ätit, åkt till stallet, hästen har tappat en sko och blivit halt :( Åkt hem, fikat med Ditte och Dick, åkt till Peter och Izza och snackat en massa skit där. Jag och Izza ska till Ikea i morgon kom vi iallafall fram till. Ska köpa hem två skrivbord och stolar iallafall. Sen får vi se vad mer det blir.

Efter det ska jag förbi Raddan (hästen), och efter det får vi se vart livet för mig.


» jenni

hehe du e inte galen (lite skönt tokig bara ;p)

jag gör också sånt. I princip alla ord låter helt fel när man upprepar de ett tag.

2008-11-17 // 09:55:06

haha ni är för söta du & jenni. märks aldrig att ni är systrar ;)



tack för igår! pizza - gooooott! :D

2008-11-17 // 13:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback