Luft

God morgon.

Idag känns det som en riktigt bra dag. Jag känner mig peppad till tusen. Så peppad att jag skulle kunna ta över världen idag! Se så ett par dagar med sol kan göra.

Idag är det som sagt intervju som står på schemat. Men innan det MÅSTE jag städa. Började lite igår, men det ska dammsugas, torkas golv och tvättas. Snart får man skämmas över hur det ser ut här. Sen efter intervjun ska jag plocka upp Jessica och åka till stallarna. Hon ska rida Jojje först, vilket går suuuperbra :) Efter det ska vi åka till Raddan då det ä rmin tur att rida. Så kanske Jessica rider Peppe också :) Vi får hoppas att Raddan är liite lugnare idag, så vi slipper hennes energibombnedslag.

Raddan, för er som inte vet, hon är ett 20-årigt fullbloldsto med så mycket energi att hon inte vet hur man ska ta upplopp för det. Och att hon är 20 år har hon missat. Raddan tror hon är 5 haha. Sötgreta. Föreställ er den piggaste hästen ni kan komma på, gångra det med 3 så har ni Raddan. Hon är kul ändå, men ibland blir hon för mycket pch man blir småsur. Fast det går snabbt över eftersom hon är så söt!


Well well nog omdet, tror ingen ens är intresserade av hästar som läser min blogg?

Dags för städning


» Kim

Yes my dear! Blir du arg för att jag inte skriver? :D

2008-11-05 // 09:50:33

jag är =) o jag läser!

2008-11-05 // 17:25:41

wohoo! :)

2008-11-05 // 21:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback