Utkast: Gutten morgon! ...

Oj, såg att det jag skrev igår inte kom upp på bloggen? Aja ett nytt försök då





Gutten morgon!

Har precis ätit frukost och sitter och mentalt förbereder mig på ett 12-timmars pass på jobbet. Ska åka och köpa ett par till jobbskor nu vid 10 bara, fick höra att det är jättebra att byta skor efter halva dagen. I förrgår hade jag så ont så jag haltade sista timmarna. No fun. Ska även slänga ett öga på vinterskor. Behöver ett par till vardags, och ett par till stallet. Ska shoppa lite på fredag om det hinns med. Är ledig då :) Ska också hinna träffa min familj, vännerna, kela med mina katter... Det blir bra det här.

Hittade lite bilder på jobbets hemsida haringeslott.se Har inte hunnhi8t ta några bilder själv. Men i denna miljö njuter jag av att jobba i :)

Baksidan av slottet




I Stensalen (bilden ovan) serverar jag kaffebuffé efter maten. Sjuuukt mysigt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback