Trött, glad, sur, glad...

Så var man hemma igen. Har precis druckit en kopp te med Dirk och Helena. Dom har lagt intresse på en lägenhet i porten brevid typ, så vi får hålla tummarna på att de kanske kan få den lägenheten. Skulle gissa på att det är sammalika som vår.

Idag har jag sprungit runt på hela kommunen och tillslut hittade jag mina timraporter. Snälla tjejen i receptionen skulle se till att pengarna kommer in så snart som möjligt. Sen ska jag eventuellt starta krig. Krig mot de som blåste mig. Fyfan vad ni jävlas med fel person. Skyll er själva om ni ger er in i det. Pengar in på kontot tack, plus mina papper påskrivna. Det är allt jag begär. Inte ens en ursäkt behöver jag för det fega sms'et jag fick. Det skiter jag i. Men jag ska ha mina pengar!

Puh, nu ska jag sluta vara arg. Var förbi Jenni och Engla på en fika/filmstund. Mycket trevligt! Efter det plockade jag upp Helena och åkte till Raddan som var som en kanonkula idag med. Sjukt jävla pigg är hon så hon vet knappt ut eller in. men ett par dagar till så borde det ha lagt sig.

Nä, nu ska jag plocka lite här hemma sen sova. Intervju står på schemat i morgon! Dags att få ett jobb!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback