Yo

Hej hopp.

Sitter hemma och har precis ätit god mat. Har även hunnit åka förbi stallet, tvättat, bytt gardiner och ska städa lite till. Blev bara så hysteriskt trött när jag satte mig ner.

På jobbet gick allt bra. Var ganska mycket att göra så dagen flöt på bra. Var ful som stryk bara haha. Sov hos Izza inatt då jag var barnvakt åt Heaven, för Izza behövde jobba. Kunde lika bra sova där som hemma. Så vaknar jag för sent, glömt hälften av sminket och hinner inte snygga till mig. Men men. Man kan inte alltid ligga på topp!

Usch vad jag inte orkar städa. Måste tömma ur vårt kontor/extrarum/skräprum idag. Bror min kommer över i morgon så då ska han ha det rummet. Som det ser ut för tillfället så får man klättra in :) Sjukt mycket kartonger och bråte som hamnat där.

Nej nu ska jag titta på tv. Eller... Cigg, sen städa så man får sova någon gång.


Hörs i morgon innan jobbet iaf. Tjing!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback