Baka baka liten kaka

Blev alldeles pysslig känner jag. Ska storstäda och baka, eller iallafall funderar på att göra det. Ellis höll på att baka en massa så blev jag apsugen på allt. Kanske ska göra någon kaka och överraska min Dennis med? Och så man har när man får oväntat besök? Problemet är bara att jag är nog Sveriges värsta kakmonster så jag skulle nog lätt hinna äta upp allt innan Dennis eller oväntat besök skulle komma haha. Men en kladdkaka kan man ju iallafall slänga ihop? Mmm!

Stallet då? Jo, det gick bättre den här gången med Rune. Blev dock ett litet missförstånd mellan oss så han blev förvirrad och började skutta runt lite lagom mycket så jag höll på att tappa balansen. Fick stopp på han tillslut och kom då fram till att han behöver såpass mycket och stadigt stöd i munnen för att det ska fungera. Jag var lite för lätt på handen... Bättre lycka nästa gång! Gillar busRune iallafall. Känns säkert och stabilt.


Nej nu ska jag få skjuts av Ellis och hämta min lilla bil. Gud nåde om den skulle gnisla nu. Då blir det fan bilhimmlen för den... eller nått!

Hejsvej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback