Barnvakt :)

Jag har haft en jättejätte mysig dag! Först åkte jag och Tuva ut till hästarna och mockade och pysslade lite. Gick även en promenad i den sköna höstsolen. Sen åkte vi hem och strax efter kom Jenni och Engla förbi. Så vi har ätit mat, gått en promenad och Engla har kastat pinnar till Tuvisen. Värsta bästa vänner måste jag säga :) Jenni kom hit igen för en stund sedan och nu dricker vi lite kaffe. Kände att jag ville dela med mig av de söta bilderna jag lyckades ta (Jennis önskan att jag skulle lägga upp dem). Så nu ska vi dricka mer kaffe, sedan bär det av till Raddan för en skrittpromenad till Österhaninge kyrka och tillbaka till stallet :)



           

Later!


» Kim

Åh vilken söt liten tjej förresten! Mysiga bilder :)

2008-10-07 // 13:26:15

Engla är sötast i världen :)

2008-10-08 // 15:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback