Blääää

Nu har jag varit jätte dålig på att uppdatera igen. Fy Jessica, fy!


Lördagsens bravader blev ett glas vin hos Daniel, innan alla bestämde sig för att sticka till Oleary's.
Och såklart följer jag med. Träffade en massa folk som var ångest och inte ångest :) Så lyckades jag dricka upp en massa goooda drinkar (6or såklart), så det var ganska lätt att räkna ut hur jag mådde igår. Eller jag mådde skapigt. Kunde varit värre.  Så igår sov jag till kl 13 (?!) så det var bara att hoppa i duschen och susa till jobbet sen.

Väl på jobbet igår började jag känna mig risig. Lite sådär när man känner att febern ligger och bara väntar ¨på att slå ut.
Och det gjorde den. Dennis hämtade mig efter jobbet, vi åkte förbi Peter och PANG så låg jag i deras soffa och mådde skit. Frös som en idiot, hackade sönder tänderna och hela kroppen ömmade. Så idag har jag varierat morgonen med att frysa skitmycket, till att svetta ner hela mig själv. Har så förbaskat ont i kroppen också :( Håller tummarna för att det går över snart...

Nej gott folk, nu ska jag krypa er i soffan och titta på massa filmer och tycke lite synd om mig själv.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback