Blörp

Mors kors.
 
Kom precis hem från sös. Mamma fick inte åka hem som planerat. Försökte mobilblogga innan men det gick tydligen inte? Hur som haver, det hade blivit nå komplikationer med bröstbölden så de fick sätta in en slang i bröstet för att kunna tömma ut vätskan. Och idag så läckte det en massa så om det inte blir bättre under helgen kommer hon behöva opereras en gång till :( Blä, när ska allt ta slut? Stackars mamma. Men hon är pigg och glad så det är ju bra. Måste även berätta att hennes rumskompis på avdelningen är hur häftig som helst. En gammal dam. Och när jag säger gammal så menar jag GAMMAL. hon har två år kvar till hundra. Ahmagadd hon är alltså 98 år! Och det märks inte vill jag säga. Hur pigg och allert som vem som helst, går någorlunda bra med en käpp och bor tydligen ensam i en lägenhet på 11e våningen. Och humor! Haha hon skämtade så  mycket och drog roliga vistar så jag höll ju på att kissa på mig :) Ska nog köpa med en blomma till henne i morgon också. Mystanten.

Morgondagen ser ut såhär; stallet med Jessica S vid 13, hem och duscha sen åka till mamma. Sös är för närvarande mitt andra hem. Kanske ska ta med mig datorn i morgon så mamma har något att göra? Kanske. Efter det vet jag inte riktigt vad man ska hitta på. Man blir så trött att av vara på sjukhus hela dagarna.

Men jag måste försöka städa upp här hemma någon dag iallafall, då vår älskade och efterlängtade soffa kommer på tisdag. Gissa var vi kommer bo ett tag framöver? I soffan såklart :) Med massa film och mys.

Fick även ett samtal idag som gjorde mig så glad! Vilket jävla flyt jag har. Eller så är det kanske för att jag är så jävla bra helt enkelt haha. Skämt o sido, jag berättar för er när jag har fått svar till hundra procent om hur det blir. Hihi håll tummarna iallafall!


Nej nu ska jag ta och kolla på någon film och sen sova. Känner mig helt färdig.

Blä



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback