.

Om man sitter hemma, lite ensam och uttråkad och kommer inte på ett jota att göra, vad gör man då?

SNÄLLA, kan någon berätta vad jag ska eller kan göra?
Tips, tips, tips! Jag kryper snart ur skinnet av uttråkighet här.
Please?


sv: hihi. okej.

Vi flyttade dit 1 Juni iår. Så har inte stått där så länge. men vi stört trivs! :)

Rider du något nu då?

2008-10-22 // 22:00:53
» Li

Hej!



Fin blogg du har:)! Du kan tex läsa en bra bok, ladda ner någon bra film eller serie och se på det. Om du väljer serie så kan du ju se flera avsnitt i följd.



Kram

2008-10-22 // 22:06:58
» Li

Nu vet jag ju inte riktigt vilken typ av serier som du gillar. Men vet att med tex Las Vegas som jag tycker är bra så kan man ladda ner avsnitt som inte har gått i Sverige än. Bara du vet vilken säsong du är ute efter så blir det lättare att söka.



Hoppas du hittar någon som du tycker är bra!



Kram

2008-10-22 // 22:49:18

sv: hehe, okej. Min kille är ett varmblod som går LB (vi tränar för fullt för att allt ska gå bra i LA) i dressyr. hoppas på att komma högre då vi sett hur han utan att jag bett om det gör små piruetter och grejer.

Sedan är jag som syster min som älskar hoppning. så det satsar vi mest på och han flyger över hinder på 1.30 när det är banhoppning. så det är skit kul!



Fast jag skulle inte ha tid med 3 hästar. rider du dem varje dag eller?

2008-10-22 // 22:58:10

Var med och följ min nya blogg om verkligheten,

och ta del av tonårstankar.

2008-10-22 // 23:41:18

sv: hehe, nej då. inte förvirrande alls :)

kul att rida flera hästar om dagen. dock skulle jag nog aldrig ha tid!

2008-10-23 // 07:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback