Fixtrix

Hej hej. Kom ganska nyligen hem. Har ridit nya hästen, hämtat mamma från sjukhuset och varit hos Dennis föräldrar och fixat med Volvon. Vi ska ju sälja den nu för 6900 eller vad han sa. Är någon intresserad av en nu helt fungerande bil så hojta till! Jag har stätat och fixat med den idag. Duktig Jessica. Passade även på att damma ur min bil lite.

Sitter hemma och har precis dragit igång en maskin tvätt, ska dra igång disken också sen städa. Det måste ju vara fint när soffan kommer i morgon. Den soffan vi har nu ska vi ge bort till Ditte och Dick. Är även på jakt efterd et perfekta soffbordet och Tv bänken. Det är inte lätt att hitta kan jag meddela. Eller jo jag har hittat några, men för sjukt löjliga priser. Så vi får se hur det går.

I morgon är mycket som står på schemat (som vanligt).

* Åka till Dennis jobb och hjälpa till
* Tillbaka till Handen tills kl 13. Arbetsintervju
* Susa tillbaka till Dennis jobb
* Åka hem, byta kläder
* Sticka till stallet med Jessica
* Hem och ta emot nya soffan 
* Laga mat

Så full kareta är det som gäller. Lika bra det kanske. Men vet ni vad? Nu ska jag vara duktig och städa.


Digitala Rosa Bandet - ROSA '08: Jessica Ekholm

   Bröstcancerfonden - Digitala Rosa Bandet


» Kim

Full rulle ju! Säg till när du har lite tid över vettja! :)

2008-10-20 // 23:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback