God afton

Kom nyss hem från stallet och Emelie. Var jättekul att träffa Emelie och titta på hennes träning. Gissa om man fick abstinens och blev inspirerad på att också vilja bli asbra i dressyr? Efter det åkte jag till jojjepojje, och fega ur. Det var första gången i mitt liv jag fegar ut på en häst... Jag litar inte på honom fullt ut och det kändes bara jobbigt med tanken på att hoppa upp på honom igen. Plus att han var pigg och såg instabil ut. GAH! Jag vill bara ha en egen tottohäst som passar mig, som är snäll och som jag sedan kan tävla och erövra världen med. Men ack nej. Kostar sjuhelvetes för mycket pengar rent ut sagt. Och då menar jag inte inköpet, utan stallhyra och foder varje månad. Hovslagare. Veterinär. Och bra utrustning. Well well. En vacker dag så... en vacker dag.

Nu är jag jätte trött, känner mig lite låg också :/ Ska nog ta en kopp te och mysa ner mig med Dennis. Och på tal om den sötnöten HAHA. Lägger upp den gulligaste bilden en pojkvän kan ta på sig själv och mms'a till sin flickvän. Kan ge en ledtråd med att han var hungrig hihi. Så det får ni se i morgon.


Hajjdou


» Kim

Nämen tack handsome! :) Det finns bättre men jag är lite hemlig på bloggen så dom fick duga!

Nyfiken på bilden också!

2008-10-08 // 23:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback