God kväll

Sitter och nördar vid datorn. Skulle bara förbi och plocka bort disken vid bordet, och så fastnade jag. Kan lika bra skriva ett litet inlägg då.

Kan inleda med att jag är trött. Sjukt trött.Har varit hemma hos lillebror och tittat på film. Innan det åke vi och handlade hem mat till han. Jag har en sån duktig familj! Speciell men underbar. Så det så. Annars, just för tillfället vill jag ha en kvällsmacka och en kopp te. Men jag är förjävla lat och orkar inte gå till köket. Eller lyfta på min röv överhuvudtaget...

I morgon är det måndag igen. Jisses så tiden springer iväg när man har roligt. I morgon ska jag även provrida en ny tottopålle. Jessica S funkar perfa med Jojje så det är ju kalas. Raddan står i ett annat stall och kan inte tränas lika mycket. Så fick jag nys om att en tjej i stallet letar medryttare till sett 11-åriga fullblod Rune :) Hihi. Så jag plingade henne och sa att jag kan mer än gärna kan hjälpa henne. It's a win win situation. Hon med Rune får hjälp ked dressyren, Carina får hjälp med Jojje, Jessica får rida, jag får rida och träna dressyr och jag och Jessica får leka tillsammans i stallet med en varsin häst. Plus att det är säkrare att ge sig ut i skogen om man är två. Everybody wins! Så jag hoppas att det går bra iallafall.

Efter stallet vet jag inte vad man ska hitta på i morgon. Se om någon kan sponsra med soppa till min lilla bil? Då kan jag hälsa på mamma. Annars får jag se om någon har ett busskort jag kan låna. Det är säkert en massa saker jag ska göra i morgon, är bara trött och jävlig nu. Då blir minnet inte lika bra som annars.

Nej nu ska jag fasiken göra mig en kopp te sen gräva ner mig med katterna och kika på film.


Digitala Rosa Bandet - ROSA '08: Jessica Ekholm

   Bröstcancerfonden - Digitala Rosa Bandet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback