God kväller

Är precis hemkommen till min sjuka pojk. Har jobbat lite i stallet och hunnit leka med Jessica S. Åkte ut till hennes tottopålle som hon rider och jag fick ta lilla shettisen med på promenad. Hihi vi blev bra kompisar och joggade hela vägen hem sen. Fick även pannkakor och kaffe med fika där hos hennes moster. Så dagen slutade med myspys iallafall. Ska snart bänka mig med massa onyttigheter och titta på film med sjuklingen.

I morgon blir det en tripp till hästarna (evigt tjatande om dem, jag vet :), sen hem och göra mig i ordning för att jobba på Da Capo. Ska bli kul känner jag.

Kan ju också meddela att maten jag lagade innan blev gaaaalet god! Lax med pesto var det bästa jag ätit på länge må jag säga. Så det tipsar jag om. Känns lite roligare att laga mat och sitta vid bordet och äta nu när man har ett riktigt stort fint kök i en stor fin lägenhet. Morgondagens lunch blir nog kyckling/svampgryta. Yummie yummie in my tummie :)


Well well, ska svulla ner mig i soffan nu. Och säga hej till en massa nya läsare (?). Rekordbesök idag woho!



Adios



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback