Gosh!

Ibland är det säkrast för min egen del att man är pank. "Råkade" hoppa in på forever21's hemsida och gissa om jag hittar SJUKT mycket fina saker jag bara vill klicka hem? AAAH! Och jag skulle inte bara kunna välja ut typ en eller två plagg, jag skulle nog få hem en container när jag var klar. Jäkla skit att man inte är Hollywoodkändis eller arvtagerska till något stort hotell...


Lätt höstens mysigaste tröja! Ge mig!!


sv: nu när du säger det och jag såg din bild känner jag faktiskt igen dig ifrån blåkulla. Men det måste vart år och dar sen och jag var säkerligen jätte lite.

haha, alla säger att vi är lika men det tycker verkligen inte vi :P

2008-10-22 // 21:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback