Gutten morgen

Solen skiner idag med. Superskönt! Jag märkte också att våra element var igång i morse med. Woho!

Idag blir det en mycket hästig dag. Ska snart åka iväg till Dåntorp för att mocka och luncha, sen ska jag rida Jojje, efter det bär det av till Raddan för en skrittpromenad. Efter det så ska jag tillbaka till Dåntorp för att kvällsfodra. Det är nog precis hur min dag ser ut.

Igår på Raddans skrittpromenad var Helena med. Och gissa vad? Jag lyckades få henne att rida hihi, och jag gick brevid på marken hela vägen. Och hon tyckte det var superkul-lite läskigt-skitmysigt-ont i rumpan-underbart HAHA! Får se om hon prickar in rätt tid idag också så får hon rida igen. Nu är ju det värsta över när hon har suttit på henne en gång.

Tuvaluva hänger med idag också. Det är så mysigt att ha henne hemma igen. Tror dock att hon ska åka tillbaka till mamma ikväll, eftersom jag jobbar i morgon.

Well well ska ta och äta lite sen ge mig av ut i det mysiga höstvädret.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback