Gutten morgen

Hejs svejs.

Vaknade för kanske en timme sen. Och gissa vad jag hunnit göra? Jo,

Dammsuga hela huset
Plocka i och ur diskmaskinen
Vika tvätten som låg i tumlaren
Städa upp i köket
Rensa kattlådan
Gjort frukost till min baby som inbte kommer upp ur sängen
Pussat min baby



Och klockan är inte ens halv 9? Woho I'm on a role! Ska snart hoppa in i duschen och åka till Dennis jobb och jobba lite. Så jag ska plocka upp Helena vid terminalen strax efter 9.

Så liiite bråttom har jag allt.

Tar med datorn och skriver en rad från Dennis jobb. Kanske slänger in en bild också.


Hare!


Digitala Rosa Bandet - ROSA '08: Jessica Ekholm

   Bröstcancerfonden - Digitala Rosa Bandet



» jenni

du är alldeles för duktig för mitt eget bästa ;-p

2008-10-28 // 10:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback