Häjhäj

Kom precis hem från Raddan. Skulle ta och rida henne ordentligt på volten idag så hon fick jobba av sig lite energi, men ack nej. Innan jag ska sadla så kollar jag fossingarna på henne och vad får mitt öga skåda? Jo en fjärdedel av hoven är borta(?) plus att skon självklart var borta. Gissar på att hon blivit trampad eller fastnat och slitit av den i hagen så att halva hoven följde med. Ajaj... Så ingen ridning för min del idag inte. Blä. Vi ska ta ut hovslagare så snart som möjligt iallafall och se om man ens kan slåpå en sko på den. Jag tvivlar men Carina har alltid hopp om livet haha. Så hon ska kolla på den i morgon så får vi se vad vi ska hitta på. Så jävla typiskt bara, precis när hon började komma igång efter förra hältan och tappskon. Men men så kan det gå med de små liven. Får hålla tummarna att det inte blir en hovböld bara...

Så i morgon behöver jag endast åka och mocka åt henne. Så då kanske jag kan åka och jobba lite med Dennis.

Najj, nu ska jag hitta en bra film. kanske skriver en rad senare.

Bajjbajj


ajm majking it blönder

2008-10-27 // 21:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback