Hejs

Det blev ingen hästfri dag trots allt. Kunde inte hålla mig, så jag åkte ut till Dåntorp och kikade på en lektion och sen när Carina red Jojje. Han hade tydligen varit sjuukt fin igår. Tur det, så att man får lite belöning för mödan :)

Och jag kan väl få skryta lite med att marängerna som jag och Sajko gjorde vart suuupergoda! Det är så lätt att göra, varför gör man det inte oftare? Gott att smula ner med lite glass och chokladsås.

I morgon är det ju fredag. Tydligen. Ska ut och rida Rune då, sen åka till tant Raddan för en prommis till kallsvik och tillbaka tror jag. Efter det blir det nog att åka hem, laga mat, kolla på film, sova. Så glamorös är min vardag och helgdag. Är fattigare än kyrkomusen själv... No fun, no fun. Blir nog snart till att ta fram lackväskan och högklackat och bege sig ut på gatan *skratt*. Men jag håller min hopp uppe om att saker alltid löser sig på det bästa sättet tillslut. Ibland behövs det lite mer tålamod bara.

Ska ta och fundera ut vilken film man kan se i morgon.
Några tips? Jag har noll ideér för tillfället.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback