Måndag

När jag vaknade blev jag på ett strålande humör. SOLEN! Woho, tänkte jag, då ska jag ut och rida med Raddan och mysa och bara vara. Kommer ut, sätter mig i bilen och vad händer? Jo solen försvinner och det blev en tråkig höstdag igen. Men det ska inte stoppa mig från att mysa med hästen. Nevör. Fast planen var att åka och jobba lite med Dennis innan, men så blev det inte. Jag har lite svårt för att ställa om mig från det att man har en plan för dagen till det att något försvinner. Då har man ju helt plötsligt en massa timmar helt oplanerade. Vad gör man då? Jag blir typ stressad och vill bara göra något. Kanske ska ta den tiden för att lära mig slappna av och gilla läget? Att faktiskt kunna ta det lugnt?

Det låter tråkigt. Jag gillar som sagt fart och fläkt. I lagom mängd såklart. Ibland blir det för mycket för mitt lilla huvud och jag får panik. Men i lagom dos så funkar jag som bäst. Tror till och med att jag skrivit ett liknand einlägg för inte länge sen. Well well, så kan det gå.

Hoppas för övrigt att jag ska få samtal från jobbet som jag har sökt. Hon skulle ha fattat ett beslut tills idag, så vi får helt enkelt se.

Nej nu ska jag ta och åka och fika med en vän!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback