Mys

God kväll.

Sitter och bloggar från vår nya stoora soffa hihi! Den känns lite småstel för tillfället, men snart är den insutten och skön :)

Arbetsintervjun gick väl bra hoppas jag. Ska få svar på måndag. Efter det var det stallet med Jessica. Jojje var på tokhumör idag och studsade omkring som en liten gummiboll haha. Men modig som hon var så gav hon sig inte och fick ordning på tottohästen. I morgon ska jag rida Rune igen. Ska bli kul! Ska dock ha ett spö för att förstärka skänkeln i morgon, då han var apseg. Ska även lämna in min bil i morgon igen. Gah! Bromsarna låter fortfarande så nu ska dom byta bromsarna helt fram. Jag hoppas verkligen att jag inte behöver lämna in den mer på ett bra tag nu.

Ska ta kort i morgon på både soffa och häst (om jag kommer ihåg). Nu ska jag mysa ner ordentligt i soffan med min pojk och kolla på film och tända massa ljus.


Vet någon varför helikoptern snurrar runt skogen och typ letar efter någon nere på Vallavägen?


» jenni

det var typ värderån i handen i morse

mejjbi a connection?

2008-10-21 // 20:57:45

Det var yxrån i brandbergen läste jag.

2008-10-21 // 21:31:19
» jenni

oh the dramz in de ghettoooo

2008-10-21 // 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback