No butter

Crap. Inget smör hemma. Alltså ingen kaka. Men som tur var så hade vi lite glass hemma med chokladsås och strössel. p.Min dag blev räddad. Och jag kan äta den med gott samvete eftersom jag har dammsugit, torkat golv och pysslat massor.

För övrigt så sitter jag här i min ensamhet. Dennis jobbar. Jag vill också jobba. Det här är första gången jag är arbetslös och inte har ett skit att göra om dagarna. Det suger big time! Jag måste få ha fart och fläkt i mjin vardag. Jag funkar så mycket bättre som människa då. Så jag vill jobba, jobba! Får se på måndag om jag får jobb eller är arbetslös då med.

Och såhär mina damer och herrar, skriver man ett meningslöst inlägg :) Vill bara avsluta med att citera från en blogg jag precis hamnade på. Det var nog det roligaste jag hört på länge. Han kommenterade en nyhet om att kaffe ger små bröst.

Tyskungen säger:

(De skriver att när man dricker mycket kaffe så får man mindre bröst.
Men jag har en helt annan nyhet.
Nämligen att om man dricker mycket sprit
så får man ett enormt självförtroende och en gigantisk penis)


Haha, jag tyckte det var jätteroligt!


sv: jo det är jag det :) hur visste du det?

2008-10-22 // 19:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback