Nokia xpress music black.

Hej hej hallå! Jag har precis beställt en ny mobil. Gissa om det känns skönt? Min bajsofon är ju som sagt inte den bästa då man ibland inte kan ringa till eller från den, sms kommer alrdig fram, glapp i slideluckan medmera. Så satt jag igårkväll och letade lite och kom fram till att det blir en Nokia express music, black. Ville ha en ny Sony Ericsson men dem hade fått massa dålig kritik om båd edet ena och det sjunde. Men folk jag känner som har nokian är supernöjda,. Så då fick det bli den.



Idag så ska jag som sagt fika med Madde, sedan luncha med Sandra, kanske träffa Sassa och sen ska jag hinna åka till båda tottohästarna också. Men det blir nog nemas probelmas. Ska trycka i mig lite frukost nu.

Hajjdou!


» Sassa

You are going to love It!!!

2008-10-02 // 18:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback