Nu är det krig!

Ja ni hörde rätt. KRIG! Jessica VS Feber. Jag ska ta kol på den där skiten. Be prepared, bitch!

Va uppe på apoteket och kände hur febern kom rusandes. "Ge mig allt ni har så att jag mår bra idag, tack." Jag fick iallafall Alvedon som jag ska ta 2 st av samtidigt som 1 Ipren, 4 gånger om dagen haha. Och Berocca multivitamin så jag får lite energi, Bafucin mot min svullna hals och slutligen Voltaren och Eez spray mot mitt onda bröst (antagligen muskelinflamation). Så nu ska jag jävlarimej bli bra. För om man har feber i mer än 3 dagar så ska man tydligen uppsöka läkare, och det har jag ingen lust med. Najj, no time. Så får vi se hur glad min lever blir också haha.

Well well hur som haver, idag ska Jessica S provrida Jojjson på Dåntorp :) Måste vara med och titta på det. MEn jag tror att de kommer bli hur bra som helst. Vi har två olika ridstilar nämligen. Hon är lite mer enkel, det ska gå ändå, lätt på hand och så. Lite westernstil kanske man skulle säga. Jag är med åt det akademiska dressyrhållet. Men jag har lärt mig mycket av både Jojje och RaddanPaddan. Och det ät ju bra. Men jag tror inte Jojjson och jag funkar bara. Så jag får lunka lite försiktigt med Babbelur (Raddans 1389 smeknamn :)

Nä gott folk, nu ska jag ta och småpyssla här hemma medans jag känner mig någorlunda pigg.



Digitala Rosa Bandet - ROSA '08: Jessica Ekholm

   Bröstcancerfonden - Digitala Rosa Bandet

Ps. Det kostar inget att trycka på det digitala Rosa Bandet :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback