God morgon.

Igår var vi ju på Kistamässan. Hittade något helkul till naglarna. Nailstamping. Jag kan numer fixa fina mönster på naglarna enkelt hemma. Det är en metallplatta men en massa gulliga mönster som blommor, stjärnor och massa saker. Så målar man över lite lack på det i önskad färg på ett av mönstrena, tar en stämpel och trycker dit den på nageln. Blir jättefint! Kommer inte ihåg nu vad den hette, men kan ta reda på det sen.

Efter mässan åkte vi hem en snabbis, Dennis fixade lite saker och jag tog ett glas vin. Efter det åkte vi  över till Nano och Mauri och drack lite öl, åt pizza och kollade på film. Planen från början var antingen pokerkväll eller bara dra över en massa folk. Men det blev fettokväll. Mysigt det med.

Idag ska jag köra Dennis lite överrallt, sen tvätta bilen och eventuellt rida. Får se om jag kan pricka in en fika med Kim.

Nu ska jag äta frukost och göra mig redo för en ny dag :)


» Kim

Haha ja vi måste pricka in en fika! Lätt!

Jag tror inte jag är busy idag! ;)

2008-10-25 // 12:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback