Såhär ligger det till va...

God morgon. Känner mig hur trött som helst men kan inte sova. Vill bara åka och hälsa på mamma, men det får jag inte ännu. Det är nämligen såhär att mor min är inlagd på sös från igår och ett par dagar framöver. Hon har haft en stor, oroväckande knöl i bröstet som vi alla fruktade det värsta för; cancer. Men efter mycket prover och så igår visade det sig att det TACK GODE GUD inte var det. Hon har en bröstböld som ska tas bort idag då. Stor somj ett äpple, om inte större idag. Så i flera dagar har oron varit hög i vår familj. Men nu kan vi pusta ut, och som mamma sa: Vi kommer kunna fira många mer jular framöver :)

Så klockan 13:00 börjar besökstiden och då ska jag vara där. Ta hand om min lilla mamma. Sålänge hon inte åker in på operationen då...


JAG ÄLSKAR DIG MAMMA


Digitala Rosa Bandet - ROSA '08: Jessica Ekholm

   Bröstcancerfonden - Digitala Rosa Bandet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback