Söndag

Hej hej.

Sitter hemma och dricker en kopp te och stirrar ut på det dåliga vädret. Många känslor i kropp och själ just nu. Men jag vet nog vad jag ska göra. Så som alla sagt åt mig att göra i hela mitt liv, men jag har inte alltid gjort det. Well well...

Min älskade Tuva är på besök hos mog och Dennis idag. Mamma är jättesjuk så då får hon sova över här :) Ska bli mysigt att ha henne hemma igen. Jag var lite orolig för vad katterna skulle säga, men det går jättebra.

För övrigt sitter jag och funderar på att baka en kladdkaka. Är sjukt sugen på något kladdigt och gott, plus att jag vill överraska min älskade Dennis som står och testar sin nya DJ uttrusning :) Jag måste nog ha världens bästa pojkvän. Och visst, alla har väl världens bästas pojkvän, men Dennis har är verlkigen det. Jag älskar honom sjukt mycket och är evigt tacksam över att han finns vid min sida i ur och skur. Så den karln tänker jag aldrig släppa taget om! :)


Vi är bäst i världen älskling!

Nej nu ska jag sluta sitta och vara så nussinussi, dags att baka.


» Kim

Vem är tuva? :) Fin blogg du har fått till förresten! Dennis förtjänar sääkert en god kladdkaka!

2008-10-05 // 18:45:00

Tuva är min vovve :) Bild några inlägg ner ju

2008-10-05 // 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback