Tjipptjopp

Sitter och nördar precis som vanligt. Har letat jobb, men det finns inga just nu. Dumma finanskris!

Var som sagt med Dennis på jobbet idag och vi packade för kung och fosterland haha. Ska åka med i morgon också. Gulliga Dessan skulle kolla med chefen på sitt jobb om jag eventuellt kan börja jobba där. En icabutik där de sökte personal till frukt och grönt. Kanske inte det roligaste, men what the heck! I need a job. Och så går de innom handel vilket ger bra löner. Så vi får se hur det går.

Jag skulle kunna göra vad som helst (nästan) för att få ett jobb nu. Skulle lätta så mycket på ångesten som sakta men säkert kommer krypandes.

Annars får jag komma på någon briljant affärsidé och sälja på internett. Haha, jag Dessan och Annie kom på en asbra sak som man skulle kunna tjäna sjuukt mycket pengar på via nätet, men i om jag tänker efter så skulle det nog inte vara lagligt :) Well well. Gissar nästan på att det redan finns där ute iallafall.


Nej nu ska jag glutta film och inte tänka på jobb något mer. Får sjuk ångest :/


Hejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback