Today

Vad vädret kan göra mycket för en :)

Sitter småstressad just nu. Men är glad ändå för att det är lite solsken ute. Jag och Dennis har lite problem idag. Nämligen att båda våra bilar är inne på service och vi båda måste iväg typ snart. What to do, what to do? Lutar åt att jag får köra upp min bil till verkstad, Dennis kommer efter med Volvon och hämtar mig där, vi åker till hans jobb, jag åker tillbaka till stallet och efter stallet åker jag tillbaka till hans jobb. Men vi får se. Vad allt lät mycket lättare när man skrev ner det så? Hum...


Well well, ska ta och fixa det sista sen stressa iväg


Digitala Rosa Bandet - ROSA '08: Jessica Ekholm

   Bröstcancerfonden - Digitala Rosa Bandet


» jenni

NEVÖÖÖÖR!

Sonyericsson is the only way to go!

2008-10-22 // 09:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback