Tråkigt

God morgon. Jag är hur slö som helst känner jag. Snacka om att vara beroende av vädret. Solig dag - glad jessica, ruggig dag - trött jessica. Skulle precis göra lite frukost, men allt är slut här hemma :( Blä. Ska sticka iväg till stallet om ett litet tag och fixa lite. Ska nog inte göra så mycket mer idag. Vara hemma och vila lite kanske? Får se vad som händer och fötter helt enkelt.

Har någon nått tips om hur man blir pigg när vädret är såhär bajsigt? Känner mig som en stor irriterad knöl idag.

Hur som haver, här kommer mms'et jag fick av min sjuka, sjuka pojke igår. Hur söt är han inte? Tänk hela tiden på att jag lovade att komma hem med mat efter stallet, och han tyckte jag var långsam.



Maaaat. Pappa är hungrig!
(stog det i meddelandet)


  
Och såhär mysig är min soffpotatis Killer :)


» Kim

Put.Food.Here. vad knäpp han är! haha

2008-10-09 // 08:48:51
» jenni

hahaha psychopöjk du haver.

2008-10-09 // 11:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback